Analys

Årsrapporten för 2021 är äntligen här – ladda hem en 16-sidig förhandstitt!

Vill du läsa en förhandstitt på årsrapporten 2021 som i sin fullständiga version är fullpackad med 70 sidor data och statistik? Rapporten är ytterst användbar för er som önskar beslutsunderlag för eventuella säljstarter och/eller prissättning i ett eller flera områden – det finns givetvis många andra anledningar att förkovra sig i rapporten (fråga gärna vår analyschef Daniel Frimark). All nyproduktionsstatistik sammanställd i denna rapport är hämtad från vår egen databas vilken bygger på komplett prisstatistik om varje enskilt projekt där information manuellt granskas och sammanställs. Informationen i Svensk Nyproduktions Årsrapport baseras på Stockholms läns 260 säljstarter, totalt 4 867 bostäder belägna från Södertälje i söder till Norrtälje i norr.

Köper ni den fullständiga Årsrapporten 2022 ingår det givetvis att ni får möjlighet att ställa frågor direkt till vår analyschef. Det kan vara generella frågor eller specifika frågor som rör er verksamhet kopplade till data och statistik i rapporten.

Fyll i din mejladress nedan för att komma till vår nedladdningssida

Genom att få tillgång till våra rapporter godkänner du att vi lägger till din mejladress i vår kunddatabas. Din angivna mejladress delas inte med någon annan och du kan närsomhelst avsluta prenumerationen.